Forum Zjawiska paranormalne Strona Gwna Zjawiska paranormalne
...:::Zjawiska Paranormalne:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Czy aby stosować lewatywę konieczna jest specjalna dieta,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zjawiska paranormalne Strona Gwna -> Zagadki ludzkoci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Mass posst



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 7:50, 09 Kwi 2014    Temat postu: Czy aby stosować lewatywę konieczna jest specjalna dieta,

Ja mam orbitreka od kilku dni i też się zastanawiałem jak ćwiczyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
wcale nie jest niska;/ potem zmoktunowicz sie rozwiodla z mezem, bo ja bil.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc przejzałam troche forum i widze ze tutaj dziewczyny doradzają mądrze i sympatycznie takze chciałam zadać wam jedno małe pytanko.
Pozdrawiam
wyszedl mi paskudny czerwony ;/;/;/ bylam u fryzjerki..powiedziala ze nic sie nie da z tym zrobic i ze musze czekac az odrosna albo pofarbowac je na ciemny braz lub czarny!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dasz rade! [link widoczny dla zalogowanych] Ktoska ja z tym stresem to tak ogólnie
222, CZY MOZESZ POWIEDZIEC JAKIE KOSZTY WCHODZA W GRE U SZCZYTA ZA ZABIEG POWIEKSZANIA PIERSI????? i takich robimy odpowiednia ilosc (zaleznie od dnia) i odrazu potem bez przerwy nastepne cwiczenie itd. Sama znam przypadki, gdy po makijażu próbnym przyszłe panie młode w ogóle rezygnowały z wizażystki i malowały się same. od nowa to samo bedzie!nie rozumiem was ludzie...ale co mnie interesuje wasz problem ja swój mam z głowy he he [link widoczny dla zalogowanych]
Miała wtedy długie włosy w rudnym kolorze. ABSOLUTNE ZAKAZY: Hej.Ja przekułam sobie pępek dokładnie 2 godziny temu Byłam u kosmetyczki. Teraz mi wrasta znowu i to w obu palcach u nogi dużych. Reszta do autorki Ja bym Ci zaleciła pójście do sauny. Ale nie samą miłością człowiek żyje, trzeba poukładać sobie wszystko wokół.
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja przemywam sobie ranke najpierw rumiankiem, potem poprawiam spirytusem salicylowym, a na sam koniec smaruję sobie troszki maścia od mojej kolezanki, bo Tribioticu niestety jeszcze nie zakupiłam...
Przyłączam się do powyższej wypowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie poddaję się i czekam na spadek wagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak jedziesz w ciemno to wez chociaz jakiegos kolege albo pare kolezanek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bezlitosne jest leżenie pod ktg ze skurczami, brr..
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo mnie to rozbawiło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Adeek, niestety ale z tego co piszesz wynika że twój problem jest spowodowany niewłaściwym kształtem paznokcia. [link widoczny dla zalogowanych] do Miimiiibea i nie tylko
mysle ze to moze przez to ze jelita sa tak zapchane? I mowila jak to wyglada,ze operacja jest bezplatnie a cotygodniowe wizyty kontrolne i rtg ona musi pokrywac. Czekam na wyrok 1szej instancji,wierza,ze juz niedlugo to nastapi Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
strasznie dużo tej wody ja, gdy głoduję spokojnie schodzę do pół litra dziennie, a nawet do około 250 ml. Paznokieć odrósł zdeformowany i natychmiast zaczęły się problemy od nowa. Pani doktor byłą przeurocza nakłuć miałam cztery i koniec. Zapraszam wszystkich do sledzenia mojego bloga, w ktorym pisze jak wyglada zycie we Wloszech z mojego punktu widzenia a ja od razu poszłam do faceta, wiadomo, że na początku mały wstyd, ale tłumaczyłam sobie, że nie jedną widział i że nie ma się co krępować. Pozdrawiam !!! To bardzo obciaza kolana, ogolnie nogi.
kupiłam rozjasniacz joanny nałozyłam, siedziałam, czekałam, rozjasniłam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie sądzisz, że zamiast sie katować trzeba iśc do lekarza?
[link widoczny dla zalogowanych]
(35dni?) Jestem bardzo towarzyską, wesoła dziewczyną.
Co z tego, ze schudla, skoro twarzy juz nie ma tak ladnej jak kiedys, rysy rozmyte i zgrubiale - bo tak jej juz zostalo, nawet jesli drugi podbrodek troche znikl.
Ulla, fajna z Ciebie dziewczynka- z tego, co czytam, pachniesz mi świeżością.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Np do Oxfordu byly juz pozna jesienia. [link widoczny dla zalogowanych] odzywałam sie tutaj gdy byłam przy 3 dniu- dzisiaj 23 dzien- po 16 powtorzen w kazdej serii.
tak w ogole to ten caly sozanski ma dobrze wyposazony gabinet? a motywacja? To tak na moim przykladzie. Witam Lek nasenny łyknięty na noc przedoperacyjną i ta tabletka oszałamiająca którą dostajesz rankiem, powodują uczucie podobne do działania alkoholu. [link widoczny dla zalogowanych]
Pamiętam, że miałem problem namówić dziewczynę (tą którą właśnie bardzo kochałem) do seksu oralnego. a ja Ci wierzę i życzę powodzenia.Gratuluję pomysłu ! Tak cicha mamy z aurą prawie tak samo.Córki 18-stki i 3-letnie bliźniaki.Różnica jest w miesiącach Więc szukam dobrego zakładu w którym zaproponują mi jak mnie ściąć. jej matka za młodu musiała byc dużo ładniejsza niż Beta teraz. jak sie ma troche oleju w glowie to wystarczy tylko wykasowac % standart na tym forum...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Radosny - to miasto z Adasiem w tle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aż chce sie patrzeć do lustra I całować .
[link widoczny dla zalogowanych]
Bellergot-ziołowy lek,ale jeden z mocniejszych,na receptę.Działa Pani Ania jest profesjonalistką w każdym calu (czemu nie centymetrze;P?).
Ja byłam na swoim pierwszym usg w 5 tygodniu czyli 3 od zapłodnienia, widać było wyraźny pęcherzyk ciążowy, w nim ciałko żółte oraz 4 mm dzidzię z wyraźnym echem serca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-jeśli zależy ci na nim i chcesz z nim być-musisz pozwolić mu osiągnąc jego dno....czyli przestawać dawać mu komfort picia (nie sprzątać po nim, nie gotować mu, nie załatwiać jego spraw, nie chować kluczyków od samochodu, nie załatwiać n-ek w pracy...), zająć się sobą i dziećmi -tylko i wyłącznie sobą i dziećmi i zostawić go samemu sobie, jeśl podejmie leczenie to i tak nie oznacza to sukcesu-nie każdy alkoholik z tego wychodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przebiłam sobie pępek w studiu kolczykowania ciała bo tam jest najlepiej poniewarz kosmetyczki sie na ty nie znają wiec poszłam do profesionalisty.Zapłaciłam 45 zł.

Do lekarza nie pójde bo kiedy byłam ostatnio to kazał mi sie nie opychać słodyczami i frytkami .. [link widoczny dla zalogowanych] Wywar wlej do butelki zaopatrzonej w rozpylacz (chyba już używałaś samoopalaczy w sprayu takim specyfikiem zraszaj twarz i dekold.
i waga zaczęła się stabilizować... No za parę minut przyjechał, a ja przysiady przy fotelu i skurcze co 2 minuty, ale przecież ja mam czas. Bylas na tym zabiegu? rodzilam na warszawskiej w 2006 roku, bylam tam tez na patologii. To są słowa lekarza a nie moje. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak jak pisałam kolczyk w pępku goi się do roku a czasem nawet dłużej niestety ;/ Ja sama gdy miałam kolczyka w pępku to też byłam skłonna go już wyjąć ... kusi mnie żeby sie zważyć. dzieci państwa Królikowskich - Antoni, Julia, Marcelina, Ksawery ale..... serio odkąd prostuje włosy to są one zawsze gładziutkie i potwornie błyszczące Do przedszkola jej nie oddam, bez sensu, kasa się nie przelewa, zresztą ma na to jeszcze czas. Wroclaw--Poznan - Torun - Gdansk - Mazury - Olsztyn -Swieta Lipka - Zelazowa Wola - Warszawa - Czestochowa - Krakow - Wadowice i powort do Wiednia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kurcze, tez bym chciala cos czasem upiec ale:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zjawiska paranormalne Strona Gwna -> Zagadki ludzkoci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin