Forum Zjawiska paranormalne Strona G│ˇwna Zjawiska paranormalne
...:::Zjawiska Paranormalne:::...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Telefon 600442409 lub e-mailowo.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zjawiska paranormalne Strona G│ˇwna -> Zagadki ludzkoÂci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Mass posst



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 23:10, 07 Kwi 2014    Temat postu: Telefon 600442409 lub e-mailowo.

Chce mi ktos dotrzymac towarzystwa w glod├│wce, to zapraszam, w koncu razem razniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamiennie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tel: [link widoczny dla zalogowanych] Nale┼╝y du┼╝o pi─ç niekt├│re dziewczyny pisz─ů ze im sie chce bardzo mi sie nie chce i musze o tym pami─Öta─ç.
Mo┼╝e to by─ç r├│wnie┼╝ jaki┼Ť prawnik kanonista. zakladam akryle i zele a od niedawna porcelane i t─ů ostatni─ů najbardziej sobie chwale wyglada jak zel (poniewaz jest nim pokryta na wierzchu ;P ) jak cos chcecie sie zapytac to piszcie na m├│j numerek gg 2096045 3.zapiekank─Ö Wiec kiecka do gory ,a tam cale nogi czerwone ,tak sie pozacinalam. [link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝da postac ma w sobie co┼Ť bez czego nie wyobrazamy sobie dalej Hogwartu...i serii o malym czarodzieju...ciekawe co zrobi Harry jak jego rodzinka nie bedzie juz chciala zeby tam mieszkal..jesli przezyje oczywoscie... Przede wszystkim dobrej jako┼Ťci s─ů nasze polskie ubrania, Pozdrawiam, urywam si─Ö do domku....czyli uciekam z pracy p├│┼é godziny wcze┼Ťniej....ojjjj, gdyby szef wiedzia┼é . w hiszpanii w sezonie letniem to nawet sporo, im blizej morza tym wiecej (chodzi o rejony turystyczne) najch─Ötniej nie jad┼éabym nic, tylko ┼╝e tak si─Ö nie da... tez wlasnie slyszalam, ze polnocna czesc jest bardziej ucywilizowana, ale rzym to chyba na tyle duza aglomeracja, ze nie musze o tym myslec Po g┼éowie chodzi mi maxxus i york, prosz─Ö doradzcie kt├│ra z nich jest lepsza wakacje tuz tuz i czas by juz zacz─ůc ─çwiczyc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czarno zielone.
[link widoczny dla zalogowanych]
A powiedz na jakiej podstawie skierowa┼é podejrzewali ten puls.....jakie badanie co┼Ť z┼éego wykaza┼éo? Chcialam uzyskac jak najwiecej informacji, jak dbac, pielegnowac, czego uzywac, jak uzywac, natomiast pani fryzjerka byla nierozmowna totalnie, wysuszyla siano na dyfuzor i wygladajaca jak stara babe wystawila rachunek 200 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

5) Albert, Maksencjusz, Anastazja ( jakie przedszkolak to przeliteruje, a co dpiero napisze) [link widoczny dla zalogowanych] Od tabletek, przez musuj─ůce do p┼éynnych.
jest dobra, ale mam wlosy z natury ani krecone, ani proste i szope mam po tej odzywce nadal, chcoiaz jest sliska i nie zniszczona, ale szopa Nauczy┼éam sie ostatnio robi─ç piekna, idealna lini─Ö usmiechu Obejrza┼éam filmik na YT - http://www.youtube.com/watch?v=iwbshaNyJos papka wyp┼éywa swoja drog─ů oczywiscie, ale ta b┼éonka tylko raz . smak por├│wna┼éabym do kredy, konsystencj─Ö do mleczka na zgag─Ö, tyle ┼╝e nie mi─Ötowy. Ja mia┼éam do┼Ť─ç sporo i zaj─Ö┼éo to wszystko mniej wi─Öcej godzink─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
to taka do┼Ť─ç studencka wersja - A na pocieszenie dosta┼éam kartk─Ö z telefonem i ...adresem strony internetowej tej┼╝e firmy:/ Kolejny do kolekcji, hehe. zwa┼╝e sie za dwa tygodnie i zobacze jak wiele brakuje mi do wymarzonych 65 kilogram├│w. Czuje sie ┼Ťwietnie p├│ki co i mam nadziej─Ö, ze tak zostanie Ja robi─Ö wszystko, ┼╝eby w ┼╝adnym wypadku nie nadwyr─Ö┼╝y─ç plec├│w i nie przeci─ů┼╝y─ç kr─Ögos┼éupa. Patrycja-zalozycielka tego topiku WAZY ponad 50kg przy wzroscie 160cm i mowi ze chce do 49kg zjechac? Ja kiedy┼Ť mia┼éam tak─ů inwazje w domu , ┼╝e w wannie przesiadywa┼éy takie ogromne wielko┼Ťci roz┼éo┼╝onej r─Öki doros┼éego m─Öszczyzny ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych].
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

miałam skierowanie do chirurga a ze nie wiedziałam co mnie czeka nie poszłam bo to miało być pod koniec roku szkolnego a musiałam isc na zakonczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie dopiero czeka operacja, gdzies za 2 miesi─ůce..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

siema Mag pytales sie o ta piosenke co leci hey now,hey now w refrenie: [link widoczny dla zalogowanych] ale mysla┼éam, ┼╝e wypowiedza si─Ö tu osoby, kt├│re bardziej sk┼éaniaj─ů si─Ö ku kobiecych rozmiarom, bo rozmiary 34-36 to takie rozmiary ,,dziewczyneczki,,
A czemu mia┼éoby tak nie byc? CO do efektow poczekaj nic od razu ile czasu zdobywa┼éa┼Ť kilogramy i co chcesz w 9 dni je stracic ,nie kazdy jest jednakowy i kazdy chudnie inaczej troche cierpliwosci poczytaj inne dziewczyny na forum z eksperymentu meizitang to one pisza ze niektore najpierw cm a potem kg albo wogole stoi waga co Ty na to , mo┼╝e z magazynu takie trafiaj─ů? wydaje mi si─Ö ze na rynku jest mn├│stwo podr├│b i bedzie coraz wiecej podobnych sytuacji jak ta co opisywa┼éa ANDZIA 32 o swojej kole┼╝ance naprawde jej wsp├│┼éczuje bo nie wiadomo co bra┼éa i jakie to cos spowodowa┼éo skutki w jej organizmie tak tak miedzy turkiem arabem i kurdem sa wielkie roznice. [link widoczny dla zalogowanych]
Wyniki okej, TSH ustabilizowane, a ja grubiej─Ö. ja mySle ┼╝e wygra przemys┼éaw Cyprja┼äski... Brrrr, az mnie plecy sw─Ödz─ů! Kapikapi, Twoje posty na pewno nie s─ů ignorowane przez sta┼ée bywalczynie tego topiku. hm na moje to chodzi ci o piosenke ModernTalking pt. Swedzenie ma prawie kazdy przed zdjeciem aparatu... w sumie to blisko i da sie zarobic...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Demis Roussos - Una paloma blanca / Mammy blue / Goodbye my love
[link widoczny dla zalogowanych]
Jesli juz musisz uzyc kremu to najlepiej taki jak dla dzieci,bez tych odzywczych i tp dodatkow.Skora sie oczyszcza w tym czasie ,na twarzy rowniez,jak wrocisz do domu to od razu zmyj krem i najlepiej umyc twarz czyms delikatnym np Physiogel`em ,jest w aptekach,nie wysusza skory i nie podraznia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapraszamy nawww.feelbeauty.eu/forum [link widoczny dla zalogowanych] Za taki eksperyment mogłabym zapłacić, góra 400zł.
Chyba to te . ale zaraz sie biore do roboty. a gdzie mozna takie kupic w Warszawie? uppppp (`*ÔÇó.┬Ş (`*ÔÇó.┬Ş ┬Ş.ÔÇó*┬┤) ┬Ş.ÔÇó*┬┤) [link widoczny dla zalogowanych]
Jak cz─Östo nale┼╝y wykonywa─ç lewatyw─Ö,┼╝eby by┼éo bezpiecznie dla jelit? Jaki┼Ť p├│┼é godz. Jestem po 30-stce i przesz┼éam operacj─Ö tarczycy w listopadzie 2008r. uid=4644677 bo ja stoje teraz przed takim wyborem. Le┼╝─Ö na plecach i nogi mam uniesione i zgi─Öte w kolanach (90 stopni) po czym wykonuje szybkie skr─Öty na przemian lewym ┼éokciem do prawego kolana i prawym ┼éokciem do lewego kolana. Ale g┼éowa do g├│ry, szybko si─Ö zapomina
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Zjawiska paranormalne Strona G│ˇwna -> Zagadki ludzkoÂci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin